sobota, 5 maja 2012

Spacerek i nowa piosenka.

Cześć!! Byłam wczoraj na spacerze z psem. 
Ta wiosna jest cudowna , po prostu! Człowiek odpoczywa i przemyśla różne sprawy. Dostałam weny i mam pomysł na nową piosenkę. Jeszcze niestety jest nie gotowa, ale gdy będzie na pewno ją wstawię i tu i może na yt. Mam nadzieję, iż Wam się będzie podobała :)
Dzisiaj pójdę ( może ) ponownie na spacerek. Jakoś mi się fotografowanie spodobało , więc ... Też zrobię kilka zdjęć, ale tym razem może innych i oczywiście popracuję nad tą nową piosenką.
Teraz mi się spodobała taka jedna piosenka z serialu "Austin & Ally".

 Jakoś dzisiaj włączyłam tv, a że moja "ukochana" młodsza siostrzyczka chciała disney channel.. musiałam przełączyć. Zaczęła oglądać ten serial , a ja jakoś z nią i mi się ta piosenka spodobała.. a ten serial nawet fajny. Dobrze, wracamy do spaceru ...
Wzięłam wczoraj aparat ze sobą i zrobiłam kilka zdjęć ( będzie na nich pisać inna data, ponieważ nie chciało mi się ustawiać aparatu) .. :


















A oto mój psiak ( już po spacerze śpi przed domem ):












Pozdrawiam , może potem dodam kolejne zdjęcia  i post ; ).

4 komentarze: